hedayatgostar hedayatgostar .

hedayatgostar

قيمت لامپ ال اي دي

امروزه بسياري از افراد به دنبال روش هايي براي استعلام قيمت لامپ ال اي دي هستند. در گذشته هاي نزديك، به دليل عدم وجود لامپ هاي ال اي دي افراد مجبور به استفاده از لامپ هاي رشته اي بودند. يكي از مهم ترين معايب لامپ هاي رشته اي، تبديل 80 درصد انرژي به گرما و فقط 20 درصد آن به روشنايي بود. به همين دليل متخصصان لامپ هاي فلورسنت را وارد بازار كردند تا افراد بتوانند از آن ها استفاده نمايند. اما لامپ هاي فلورسنت علاوه بر گران بودن، براي محيط زيست و طبيعت بسيار مضر بودند.
پس از لامپ هاي فلورسنت، متخصصان طي اقداماتي لامپ هاي ال اي دي را به توليد رساندند. اما متاسفانه به دليل گران بودن لامپ هاي ال اي دي نسبت به لامپ هاي فلورسنت و رشته اي، افراد از آن استقبال نكردند و تنها 15 درصد مردم اقدام به خريد لامپ هاي ال اي دي كردند. اما خوشبختانه امروزه افراد مي توانند لامپ هاي ال اي دي را با قيمتي بسيار مناسب تر از لامپ هاي ديگر خريداري نمايند و روشنايي منزل خود را چندين برابر افزايش و مصرف برق را تا 30 درصد كاهش دهند. در ادامه با ما همراه باشيد تا با مزايا و عوامل تاثير گذار بر روي قيمت لامپ هاي ال اي دي بيشتر آشنا شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۵:۳۸ توسط:poorya موضوع:

خريد لامپ حبابي

سايزهاي مختلف لامپ حبابي

خيلي ها تمايل دارند تا بدانند كه قيمت لامپ حبابي چقدر است و چگونه مي توانند انواع لامپ حبابي را خريداري نمايند. اما قبل از اينكه بخواهيم درباره قيمت لامپ هاي حبابي صحبت كنيم، بهتر است بدانيم كه لامپ هاي حبابي چه نوع لامپ هايي هستند و اصلاً چه كاربردي دارند و چرا از لامپ هاي حبابي استفاده مي شود؟  لامپ هاي حبابي يكي از اولين لامپ هايي بودند كه اختراع شدند و نام اين لامپ ها نيز بر اساس طرح شيشه و حبابي كه دور آن قرار گرفته است، انتخاب شد. ساختار لامپ هاي حبابي ساختار بسيار ساده است. عموماً اكثر كارخانه هاي توليد لامپ، مي توانند اين لامپ را توليد و عرضه نمايند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۸:۳۸ توسط:poorya موضوع:

مزاياي استفاده از لامپ هاي هالوژن

خريد عمده لامپ هالوژن

يكي از مهم ترين مزاياي استفاده از لامپ هاي هالوژن، كاهش مصرف برق است. يكي از مسائلي كه هميشه سبب ناراحتي سرپرستان خانواده است، مبلغ قبوض برق است. در گذشته به دليل وجود لامپ هاي پر مصرف، افراد مجبور به پرداخت هزينه هاي بسيار زيادي جهت پرداخت قبوض برق بودند. اما خوشبختانه امروزه افراد مي توانند با استفاده از لامپ هاي هالوژن مصرف برق خود را تا چندين برابر كاهش و روشنايي محيط خود را افزايش دهند. يكي ديگر از مزاياي استفاده از لامپ هاي هالوژن، مورد استفاده بودن در تمامي مكان ها و نصب آسان به وسيله سوكت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۹:۱۹ توسط:poorya موضوع:

لامپ كم مصرف به چه لامپي گفته مي شود؟

هدايت گستر در نمايشگاه هاي تخصصي برق و روشنايي
به لامپ هاي كم مصرف، لامپ فلورسنت فشرده نيز گفته مي شود. اين لامپ ها از خانواده لامپ هاي فلورسنت هستند كه اتفاقاً در اكثر مكان هاي مسكوني و غير مسكوني نيز كاربردهاي خيلي زيادي دارند. تكنولوژي ساخت اين مدل از لامپ ها بر اساس تخليه الكتريكي گازي انجام شده و عموما كيفيت و بازده بالا، جزو بهترين ويژگي هاي اين مدل لامپ ها شمرده مي شوند. تحت تأثير قرار دادن بخار جيوه موجود در گاز آرگون، باعث ايجاد يك نوع پلاسما مي شود كه اين پلاسما از خود پرتو فرابنفش توليد مي كند كه اين پرتو تحت تاثير ماده فلورسنت موجود در ساختمان لامپ، به نور مرئي تبديل مي شود و نوردهي لامپ از همين واكنش و مسير انجام مي شود. لامپ هاي كم مصرف، ابعاد كوچكي دارند و به دليل همين ابعاد كوچك، انعطاف خيلي بالايي در كاركرد براي مصرف كننده خواهند داشت. به طور كلي اين لامپ از اجزايي مانند اتصال دهنده به سوكت برق، الكترود، مدار ترنسفورمر و لوله هاي شيشه اي با روكش فسفر داخلي ساخته شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۶:۵۱ توسط:poorya موضوع:

لامپ حبابي براي لوستر

لامپ حبابي براي لوستر
لوسترها وسايلي هستند كه علاوه ‌بر خلق زيبايي، به خانه‌ها روشنايي و نور مي‌بخشند. به همين دليل ميزان نوري كه از طريق آن‌ها توليد مي‌شود، مهم و قابل توجه است. همان گونه كه لوسترها داراي طرح و مدل‌هاي بسياري هستند، لامپ‌هاي لوستر نيز تنوع گسترده‌اي دارند و بايد با توجه به نياز خود يكي از آن‌ها را انتخاب كنيد. نوع لامپ، رنگ، شدت نور، ميزان گرماي توليدي و قيمت از جمله مواردي است كه در زمان خريد لامپ بايد به آن‌ها توجه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۴:۴۰ توسط:poorya موضوع:

كارخانه توليدي لامپ

توليدي و كارخانه لامپ كم مصرف و ال اي دي

بياييد براي درك بهتر هر آنچه كه در يك كارخانه توليدي لامپ مي گذرد، مراحل مختلف ساخت لامپ هاي ال اي دي را در نظر بگيريم. طبيعتاً با در نظر گرفتن اين موضوع، خيلي راحت درخواهيم يافت كه يك لامپ براي اينكه از مرحله طرح به مرحله توليد و اجرا برسد، بايد چه مسيري را طي نمايد. خيلي از قطعات يك لامپ، به صورت آماده از بيرون خريداري مي شوند و خيلي ها در يك كارخانه مجزا و خيلي ها در خود كارگاه توليد لامپ، طراحي و توليد مي گردند. به همين دليل خيلي از كارخانه هاي توليدي لامپ هستند كه فقط و فقط كار مونتاژ قطعات لامپ را انجام مي دهند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۷:۴۴ توسط:poorya موضوع:

كاربرد لامپ پنلي سقفي

لامپ پنلي سقفي
لامپ پنلي سقفي كاربرد‌هاي متنوعي دارد و علاوه بر استفاده در منازل، هتل‌ها، بيمارستان‌ها و... در صنعت نيز كاربرد دارد. اصولاً اين محصولات در دو نوع چراغ پنلي روكار و توكار ساخته ‌مي‌شوند كه هريك براي كاربرد خاصي طراحي شده‌اند. از موارد استفاده چراغ پنلي سقفي ‌مي‌توان به يك عامل زيبايي براي نورپردازي اشاره كرد. اين لامپ‌ها در سقف خانه‌ها و يا اداره‌ها استفاده‌ مي‌شوند و شار نوري بسيار مناسب و مطلوبي دارند. قيمت لامپ پنلي بسته به اندازه سايز پنل،‌ ميزان شارنوري مورد نياز، شكل ظاهري و ..... بسيار متنوع و متفاوت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۵:۳۴ توسط:poorya موضوع:

توليدي و كارخانه لامپ كم مصرف و ال اي دي

توليدي و كارخانه لامپ كم مصرف و ال اي دي

توليدي لامپ يا همان كارخانه لامپ، يكي از مهم ترين بسترهايي است كه مي تواند انواع لامپ را به كمك انواع تجهيزات پيشرفته توليد لامپ، طراحي و توليد كرده و به بازار عرضه نمايد. در يك توليدي انواع لامپ، فرآيندهاي زيادي صورت مي گيرد كه نهايتاً به توليد انواع لامپ در حجم هاي خيلي زيادي ختم مي شود. عموماً اگر به يك توليدي انواع لامپ رفته باشيد، متوجه خواهيد شد كه در واحد توليد و اجراي طرح لامپ مورد نظر، خيلي كم پيش مي آيد كه از نيروي انساني با تعداد نفرات زياد استفاده شود و دليل اين موضوع نيز چيزي نيست جز قابليت اجرا و مونتاژ لامپ، فقط و فقط به وسيله دستگاه هاي تخصصي، نه نيروي انساني!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۱:۲۲ توسط:poorya موضوع:

قيمت هالوژن

 

حضور شركت هدايت گستر در نمايشگاه هاي تخصصي
امروزه به دليل نوسانات بسيار زياد بازار خريد و فروش كالا و شرايط اقتصادي نادرست اكثر مردم، افراد به دنبال يك فروشگاه مناسب هستند تا بتوانند قيمت لامپ هالوژن را استعلام بگيرند و آن را خريداري نمايند. امروزه يكي از پر استفاده و پر كاربرد ترين كالاهاي الكترونيكي كه در دسته سيستم روشنايي قرار گرفته است، لامپ هاي هالوژن هستند. در گذشته افراد براي روشن سازي محيط هايي همچون راهرو هاي طولاني در بيمارستان ها يا حتي ساختمان ها، از لامپ هاي فلورسنت مهتابي استفاده مي كردند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۶:۳۳ توسط:poorya موضوع:

قيمت لامپ كم مصرف

 

فروش لامپ كم مصرف نيم پيچ
قبل از اينكه بخواهيم درباره قيمت لامپ كم مصرف و موارد تاثيرگذار بر روي آن برايتان صحبت كنيم، ابتدا بهتر است كه اصلاً بدانيم لامپ هاي كم مصرف چه نوع لامپ هايي هستند، ساختمان آن ها چگونه است و از چه چيزهايي تشكيل شده اند و در چه مواردي كاربرد دارند. دانستن اين اطلاعات به ما كمك مي كند تا اين لامپ ها و ابعاد مختلف كار با آن ها را بهتر و بيشتر بشناسيم و در نهايت بتوانيم عوامل تاثير گذار و تعيين كننده قيمت لامپ هاي كم مصرف را تشخيص دهيم و بر آن ها تسلط كافي داشته باشيم. بنابراين پيشنهاد مي كنيم كه براي آشنايي با اين موارد، تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۲:۳۹ توسط:poorya موضوع: